w ,

HAHAHA!HAHAHA!

Klientom PKO BP pozostało tylko 30 dni. Potem nastąpi całkowita blokada środków

PKO Bank Polski wydał komunikat dotyczący możliwej blokady konta i zgromadzonych na nim środków. Wszyscy klienci powinni się z tą wiadomością zapoznać.

pko bp blokada środków
Fot. biuro prasowe PKO BP

– Powszechnie wiadomo, że bez bieżącego adresu e-mail, elektroniczne wyciągi nie trafią do Twojej skrzynki odbiorczej. Nie zapominaj, że brak aktualnego adresu korespondencyjnego może opóźnić dostarczenie ważnych informacji w formie tradycyjnej korespondencji – poinformowali przedstawiciele banku PKO BP w specjalnym komunikacie. 

PKO BP. Blokada środków w przypadku braku ważnego dokumentu tożsamości

Bank PKO BP poinformował swoich klientów o tym, co stanie się, jeśli wpisany do systemu dokument tożsamości straci ważność. Jak się okazuje, klienci mają wówczas tylko 30 dni na wyrobienie nowego dokumentu i wpisanie w system nowego numeru dowodu.

Kto tego nie zrobi, musi liczyć się z poważnymi utrudnieniami. Klientom, którzy nie dopilnują swoich spraw, zostanie ograniczony dostęp do konta, pieniędzy oraz do aplikacji IKO. Powodem są oczywiście względy bezpieczeństwa.

Co zrobić, aby uniknąć nieprzyjemności? Przedstawiciele banku zalecają, aby w momencie, gdy kończy nam się ważność dokumentu tożsamości (najczęściej jest to dowód osobisty), postarać się złożyć wniosek o nowy dużo wcześniej. Nie warto zostawiać tego na ostatnią chwilę, bo wyrobienie nowego dowodu trwa.

Aktualizacja danych jest ważna ze względu na bezpieczeństwo pieniędzy zgromadzonych przez klientów na ich kontach. Brak ważnego dokumentu tożsamości przypisanego do rachunki sprawi, że klient zostanie z dnia na dzień pozbawiony dostępu do pieniędzy.

Blokada aplikacji mobilnej, konta, pieniędzy i operacji

Klient taki będzie miał problem, bo nie wykona przelewu i nie sprawdzi nawet historii swoich transakcji. Straci również dostęp do swoich lokat czy innych produktów, które zakupił (ubezpieczenie, kredyt). Brak możliwości korzystania z konta utrudni też załatwianie  spraw urzędowych z powodu braku dostępu do usługi ePUAP za pośrednictwem banku.

Poza tym należy pamiętać, aby w systemie wpisany był aktualny numer telefonu. Dotyczy to klientów, którzy na przykład zmienili w ostatnim czasie numer.

Bez dostępu ze strony pracowników banku do aktualnego numeru instytucja nie będzie miała możliwości skontaktować się z nami, a to może mieć wpływ na bezpieczeństwo, gdy np. pracownik banku zauważy podejrzane transakcje.

Bank nie robi tego, by utrudnić nam życie. Wszystko to jest zgodne z regulaminem, który dotyczy klientów i ma na calu dbałość o bezpieczeństwo pieniędzy zgromadzonych na rachunkach oraz prawidłowe funkcjonowanie usług.

Jak zaktualizować dane w PKO BP? To bardzo proste. Można to zrobić nie tylko odwiedzając placówkę banku, ale też samodzielnie po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej lub w aplikacji mobilnej iPKO.

Warto pamiętać, że od niedawna w banku można posługiwać się już usługą mDowód. Taki elektroniczny dowód osobisty znajdziemy w aplikacji Ministerstwa Cyfryzacji o nazwie mObywatel 2.0. Tym samym dokumentem na ekranie telefonu możemy się również posługiwać np. w pociągach. Pamiętać należy jednak, że taką formą dowodu można posługiwać się tylko w Polsce.

portokalopita thermomix przepis

Portokalopita. Przepis na ciasto zwalające z nóg! Rodzina będzie zachwycona

donald tusk ile ma lat

Tusk podjął ryzykowną decyzję. To uderzy w osoby najmniej zarabiające