w ,

Poznaj korzyści z reklam płatnych Bing Ads!

Płatne reklamy kojarzą się nam przede wszystkim z wyszukiwarką Google i Google Ads. Mniej popularne sieci reklamy mogą jednak dać lepsze efekty.

bing ads logowanie
Fot. materiały partnera

Warto mieć świadomość tego, że mniej popularne platformy reklamowe mogą przynieść podobny, a nawet lepszy efekt, co wiąże się z mniejszą konkurencyjnością czy niższymi kosztami prowadzonych kampanii. Tak jest w przypadku Microsoft Advertising, czyli systemu znanego nam wcześniej jako Bing Ads. Poznaj korzyści z reklam płatnych z użyciem właśnie tego rozwiązania marketingu internetowego!  

Czym jest Bing Ads, czyli kilka słów o Microsoft Ads

Wyszukiwarka Bing należy do Microsoftu i wyposażona została we własny system reklamowy, działający w podobny sposób jak w przypadku Google Ads. Mimo stosunkowo niskiej popularności w Polsce, usługa Microsoft Ads znana wcześniej pod postacią Bing Ads, zwróciła w ostatnim czasie oczy reklamodawców, a zwłaszcza sklepów internetowych.

Obok Google Ads, Facebook Ads oraz pozycjonowania w ramach SEO, to właśnie Microsoft Ads jest najchętniej wybieraną opcją marketingu internetowego, co potwierdza zespół specjalistów z agencji Scorise. Reklamy płatne w wyszukiwarce Bing pozwalają bowiem już przy niskich kosztach osiągnąć zamierzone efekty, ściągając ruch na swoją witrynę.

Typy reklam dostępne w Microsoft Ads

Microsoft Ads zapewnia szereg różnorodnych reklam, które można dostosować do własnych preferencji, marketingowych potrzeb oraz oczywiście budżetu. Prócz standardowych kampanii tekstowych można wykorzystać elementy komunikacji wizualnej, tworząc kreatywne reklamy rzucające się w oczy odbiorców. Bing Ads daje do dyspozycji:

  • Standardowe reklamy tekstowe – jest to najpopularniejszy format reklam w Bing Ads, który działa podobnie, jak w przypadku Google Ads. Polega on na wyświetleniu nagłówków, tekstów reklamowych, a także linku kierującego do landing page.
  • Reklamy tekstowe dynamiczne – tego typu reklamy są generowane na podstawie zawartości witryny, a więc dopasowują wyświetlane treści do zapytania użytkownika.
  • Reklamy produktowe – mowa o reklamach zachęcających do zakupu (szczególnie warto zainteresować się rozwiązaniem Smart shopping, które nastawione jest na maksymalizację zwrotu, przy korzystaniu z automatycznego określania stawek i kierowania kampanii w sieci MSN).
  • Reklamy displayowe – mowa o reklamach służących do budowania świadomości i rozpoznawalności marki. Warto je wykorzystywać także do poszerzaniu zasięgu: wyświetlają się one w całej sieci Microsoft Audience Network (wyszukiwarki: Bing, Yahoo, MSN).
  • Reklamy remarketingowe – mowa o reklamach, które pozwolą dotrzeć do użytkowników, którzy weszli już w interakcję z reklamowaną stroną lub sklepem internetowym.

Dlaczego warto reklamować się w Microsoft Ads?

Bing Ads zwane obecnie Microsoft Ads, przynosi wiele korzyści przy reklamowaniu zarówno małych, jak i dużych firm. Do powodów, dla których warto wykorzystać właśnie tę platformę reklam płatnych użytkownicy i specjaliści zaliczają:

  • Niższe CPS oraz konkurencyjność – oznacza to możliwość dotarcia do wybranej grupy klientów przy niższych kosztach niż w przypadku Google Ads.
  • Reklamy pojawiające się w wyszukiwarce Bing i w całej sieci MSN – rozszerzenie grupy odbiorców możliwe jest również dla przeglądarki Yahoo. Warto o tym pamiętać, przy chęci ekspansji rynkowej i promocji biznesu na rynku niemieckim (np. Yahoo.de).
  • Możliwość łatwego targetowania reklam na różne urządzenia – to użytkownik wybiera, które reklamy będą wyświetlane na komputerach, smartfonach czy tabletach. Może również określić ich system operacyjny!
  • Szeroka kontrola nad kampaniami oraz duży zakres ich optymalizacji – reklamy można przypisywać do różnych stref czasowych czy do konkretnych grup potencjalnych klientów. Ponadto można targetować reklamy z wykorzystaniem tzw. kontroli demograficznej wyświetlanych reklam (gwarancja precyzyjnego targetowania kampanii Bing Ads pod kątem płci, wieku, miejsca zamieszkania czy wykształcenia).
  • Możliwość wykorzystania reklam z Google Ads – Bing Ads pozwala na „recykling” reklam Google Ads, czyli ich proste przeniesienie na platformę reklamową Microsoftu. Tym samym warto korzystać jednocześnie z obu narzędzi, optymalizując koszty tworzenia kampanii.
  • Różnorodne cele reklamowe Bing Ads – zwiększanie ruchu na swojej stronie (Visits to my website); zwiększenie ilości połączeń telefonicznych (Phone calls to my business); mierzenie działań, które użytkownicy wykonują w witrynie (Conversions in my website); kampania produktowa (Sell products from your catalog); zwiększenie pobrań aplikacji mobilnej (App installs); kampanie wizualne (Video view).

Nie żyje wybitny polski kompozytor i laureat Oscara. Zmarł w wieku 71 lat

spać razem czy osobno w związku

Przestała sypiać z mężem. Powód był zaskakujący. „Przed zaśnięciem on lubi przeglądać…”