w

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Za nami światowa premiera odnowionego SUV-a

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV zaprezentowany. To odnowiony model SUV-a wyróżniającego się eleganckim, sportowym wyglądem, znakomitym prowadzeniem i podwyższonym komfortem jazdy.

mitsubishi eclipse cross phev 2020

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV zaprezentowany. To odnowiony model SUV-a wyróżniającego się eleganckim, sportowym wyglądem, znakomitym prowadzeniem i podwyższonym komfortem jazdy. Model ten będzie w Europie oferowany z hybrydowym układem napędowym plug-in (PHEV), aby spełnić zróżnicowane potrzeby klientów, którzy szukają alternatywy bardziej zrównoważonej środowiskowo.

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV – światowa premiera

Od dnia, w którym zaczęliśmy myśleć o nowym ECLIPSE CROSS, chcieliśmy zapewnić mu lepsze osiągi i mniejszy wpływ na środowisko, a wszystko to w wyróżniającym się stylu, który przeniesie tego SUV-a na wyższy poziom”, powiedział Minoru Uehara, główny specjalista ds. produktów MMC, który jest odpowiedzialny za opracowanie nowego ECLIPSE CROSS.

Obok nowoczesnego wyglądu zewnętrznego oraz komfortowego i inteligentnego wnętrza, mamy tu legendarny system Super All Wheel Control (S-AWC) firmy MITSUBISHI MOTORS, który zapewnia kierowcy zawsze pełną kontrolę nad sytuacją”.

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV stanie się technologicznym okrętem flagowym marki w Europie, korzystającym z unikalnego hybrydowego układu napędowego plug-in, opartego na architekturze pojazdu elektrycznego EV, dwusilnikowego układu Twin Motor 4WD oraz będącego wizytówką marki systemu Super-All Wheel Control (S-AWC). Od momentu wprowadzenia na rynek pod koniec roku 2017, w Europie sprzedano 66 390 egzemplarzy Eclipse Cross (terytorium MME – 33 rynki, skumulowane dane MME do sierpnia 2020 r.).

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV będzie sukcesywnie wprowadzany od wczesnej wiosny 2021 r. na wybranych rynkach europejskich. Polski debiut tego modelu jest w tej chwili planowany. Firma MMC Car Poland poinformuje o szczegółach w najbliższym czasie.

Odświeżony wygląd w środku i na zewnątrz

Zmodyfikowany model Mitsubishi ECLIPSE CROSS charakteryzuje się istotnymi udoskonaleniami stylistycznymi, nadającymi mu więcej elegancji i wyglądu sportowego SUV-a. Nigdy wcześniej Mitsubishi nie był tak wyraźnie zaprojektowany z myślą o przyszłości. W wyniku tego powstał samochód, który wygląda elegancko, stabilnie, efektownie i niepowtarzalnie.

Przednia części nadwozia, to rozwinięta wersja charakterystycznej dla Mitsubishi koncepcji projektowania Dynamic Shield, wyrażająca siłę i bezpieczeństwo. Nowy zderzak chroniący przód samochodu i odświeżony układ świateł stanowią dopełnienie tej koncepcji, podkreślając odwagę i dynamikę wyglądu nadwozia.

Elegancja sylwetki kontynuowana jest z tyłu, czego wyrazem jest przeprojektowana szyba i drzwi bagażnika, wyrażające bardziej wyszukany styl i dające w efekcie lepszą widoczność do tyłu, a także podkreślające charakterystyczną i nowoczesną stylizację. Unikalne przestrzenne światła tylne Mitsubishi ECLIPSE CROSS rozciągają się do góry i w kierunku osi samochodu. Podkreślają jego szczególny wygląd, nadając tylnej partii samochodu optycznej stabilności i szerokości.

Nowe drzwi bagażnika wyróżniają się ostro zarysowaną sześciokątną formą przypominającą charakterystyczny dla Mitsubishi kształt koła zapasowego mocowanego na klapie bagażnika, łącząc zgrabny i elegancki styl z wytrzymałością i niezawodnością, jakiej oczekuje się od SUV-a.

Wewnątrz znajdujemy nowe czarne wykończenie wnętrza z akcentami w kolorze srebrnym i jasno szare, skórzane siedzenia. To tworzy bardziej wyrafinowaną atmosferę wnętrza. Wykończenia drzwi współgrają z kolorem tapicerki siedzeń, zapewniając wysoką jakość i sportową przestrzeń wewnętrzną.

Wnętrze Mitsubishi ECLIPSE CROSS od początku było ekscytującym i komfortowym miejscem do spędzania czasu, a wprowadzone zmiany czynią je jeszcze przyjemniejszym i przenoszą estetycznie na wyższy poziom.

Nowy 8-calowy wyświetlacz systemu audio połączonego ze smartfonem (SDA) jest dostępny w standardzie, dzięki czemu kierowca otrzymuje lepszy wgląd w informacje i łatwiejszą obsługę. Ekran przesunięto w stronę kierowcy i przedniego pasażera w celu ułatwienia obsługi, dodano też pokrętła regulacji głośności i strojenia celem łatwiejszego wykonywania podstawowych regulacji. Pad dotykowy usunięto, aby zapewnić więcej miejsca na konsoli centralnej.

Zaprojektowany z myślą o ekologii i dynamice

Najnowsza modyfikacja w postaci układu napędowego PHEV optymalizuje sprawność energetyczną i zapewnia płynną jazdę. Podążając za sukcesem Mitsubishi OUTLANDERA PHEV, najlepiej sprzedającego się na świecie pojazdu hybrydowego typu plug-in2, nowe Mitsubishi ECLIPSE CROSS wykorzystuje ten sam dwusilnikowy system 4WD PHEV z modyfikacjami specyficznymi dla geometrii i obciążeń podwozia ECLIPSE CROSS.

W Mitsubishi Eclipse Cross PHEV system automatycznie wybiera jeden z trzech trybów jazdy, aby dostosować go do różnych warunków. EV (napęd elektryczny), Series Hybrid (napęd hybrydowy szeregowy) lub Parallel Hybrid (napęd hybrydowy równoległy). Akumulator trakcyjny można wykorzystać jako niezawodne źródło energii elektrycznej do celów rekreacyjnych na świeżym powietrzu.

Ale i w sytuacjach awaryjnych, ponieważ dostarcza do 1500 watów mocy z gniazdka pokładowego 3. Gdy pojazd w pełni naładujemy i zatankujemy, dostarcza energię dla potrzeb typowego gospodarstwa domowego przez okres do 10 dni4 poprzez system Vehicle-to-Home.

Inspirująca i budząca zaufanie przyjemność z jazdy

System S-AWC firmy MITSUBISHI MOTORS zapewnia stabilne prowadzenie i precyzyjną kontrolę, dając kierowcom pewność, że z łatwością poradzą sobie w każdych warunkach drogowych.

Sprężyny w przednim zawieszeniu z kolumnami MacPhersona i w tylnym zawieszeniu wielowahaczowym precyzyjnie dostrojono do charakterystyki samochodu. Wyposażony w powiększone amortyzatory tylnego zawieszenia ECLIPSE CROSS PHEV w pełni wykorzystuje możliwości systemu S-AWC i świetnie się prowadzi.

Łącząc wszechstronność SUV-a ze śmiałym, wyróżniającym się wzornictwem, Mitsubishi ECLIPSE CROSS zdobył wiele nagród na całym świecie, w tym Good Design Award w 2018 roku i RJC Car of the Year w 2019 roku.

zabezpieczenia przeciwpożarowe samochód elektryczny tunele parkingi podziemne

Zabezpieczenia przeciwpożarowe. Parkingi podziemne nie są przygotowane na elektryki

adam niedzielski minister zdrowia jestem przerażony epidemia wzrost zakażeń zgonów

Minister Zdrowia szczerze o stanie walki z epidemią. „Jestem przerażony”