w ,

Żabka. Abonament obiadowy w każdym sklepie? Sieć zapowiedziała nową usługę

Do tej pory chyba nikt nie myślał o tym, że w sklepie Żabka będzie można zjeść jakikolwiek z trzech podstawowych posiłków dziennie. Sieć zapowiada rewolucję.

żabka abonament obiadowy
Wkrótce Żabka wyruszy z mobilnymi sklepami. Na zdjęciu jeden z nich. Fot. biuro prasowe Żabka

Żabka będzie jeszcze bliżej nas. Jak się okazuje, wprowadzenie do oferty usługi o nazwie kawonament (która okazała się strzałem w dziesiątkę) to był tylko etap wielkiej rewolucji. Nadchodzi kolejny, który również ma ogromną szansę stać się sprzedażowym hitem.

Obiad w subskrypcji od Żabki

Jak informują wiadomoscihandlowe.pl, Żabka idzie za ciosem. Najpierw wprowadziła do swojej oferty kawonament. Za 50 zł bez jednego grosza abonamentu miesięcznego można pić kawę i inne napoje raz dziennie. Dla kogoś, kto regularnie odwiedza sklepy tej sieci, jest to ciekawa opcja. Ale nadchodzą kolejne zmiany.

Właściciele sieci sklepów Żabka zamierzają wkrótce wprowadzić do oferty obiadowe abonamenty. Prace nad ich wprowadzeniem już trwają i będzie to bardzo konkurencyjna usługa. W ramach subskrypcji miesięcznej będzie można odebrać ze sklepu dowolny posiłek – obiad, kolację lub śniadanie.

W tej chwili wiele na temat nowej usługi nie wiadomo i wszystko owiane jest tajemnicą. Dziennikarze branżowi są jednak pewni, że chodzi o wprowadzenie subskrypcji na dania gotowe, które już są znane klientom Żabki (między innymi Tomcio Paluch, Szamamm i inne).

Żabka. Abonament obiadowy. Czy będzie hitem?

Biorąc pod uwagę sukces poprzednich tego typu rozwiązań, można przypuszczać, że i nowy pomysł właściciela spotka się z aprobatą klientów. Sklep nie zatrzymuje się w rozwoju i nieustannie stara się być krok przed wielkimi sieciami marketów.

Sukces oferty abonamentowej na kawę pokazał bowiem, że klientów szukających takich nietypowych rozwiązań jest wbrew pozorom sporo. Tylko w ramach kawonamentu od września 2021 r. do sierpnia 2022 r. wydano klientom ponad 24 mln kubków pachnącej czarnej kawy. Wyniki te przerosły oczekiwania.

Sieć nieustannie bada też, kto jest zainteresowany takimi ofertami. Okazuje się – jak podają wiadomoscihandlowe.pl – że to głównie osoby w przedziale wiekowym od 25 do 34 lat. Żabka na pewno nie poprzestanie na oferowaniu kawy i przetrze szlaki, by wprowadzić na rynek kolejne nietypowe rozwiązania.

O tym, że abonamenty na różne usługi spotykają się z pozytywnym odzewem klientów, niech świadczy choćby sukces tego typu ofert na stacjach benzynowych. Tam w takiej formie sprzedaje się na przykład hot-dogi czy dostęp do myjni samochodowej. Takie propozycje są jednak przeznaczone dla bardzo aktywnych klientów.

kim jest lizzo beyonce instagram

Kim jest Lizzo? Bawiła się w Warszawie z Beyonce, będzie gwiazdą Open’era

olaf scholz pochodzenie dziadek

Kanclerz Niemiec alarmuje! Ten kraj Europy będzie kolejnym celem Putina. „To oczywiste”