Jak informują wiadomoscihandlowe.pl, już wkrótce Lidl Polska udostępni klientom usługę płatności mobilnych pod nazwą Lidl Pay. Takiego rozwiązania nie posiada dotąd żadna z obecnych w Polsce sieci handlowych.
Wdrożenie dla wszystkich najprawdopodobniej będzie miało miejsce w lutym br., a może nawet jeszcze w tym miesiącu. Wszystko zdradza wpis Sebastiana Rennacka, analityka Lebensmittel Zeitung. Z jego zdjęcia wynika, że pracownicy polskich sklepów niemieckiej marki otrzymali już wskazówki, co do promocji aplikacji wśród klientów.
Jak będzie działał Lidl Pay?
Aplikacja z pewnością będzie działać w prosty sposób. Na początek trzeba będzie podpiąć kartę płatniczą do aplikacji Lidl Plus. Następnie przy płatnościach w sklepie trzeba będzie wygenerować kod QR, który później zostanie zeskanowany przez kasjera.
Lidl Pay to kolejne działania mobilne niemieckiej sieci
Lidl Pay to kolejny krok w transformacji mobilnej marki, która w zeszłym roku wdrożyła aplikację mobilną Lidl Plus.
Apka jest dostępna na urządzeniach mobilnych z systemem Android oraz iOS. Za jej pomocą możemy zbierać paragony (korzystne zwłaszcza przy zwrotach produktów i przypadkowym zgubieniu papierka) czy korzystać ze specjalnych rabatów i kuponów promocyjnych na konkretne grupy produktów. Lidl Plus pozwala także sprawdzać lokalizacje najbliższych nam sklepów marki czy zarezerwować alkohole z Winnicy Lidla.
Aplikacja Lidl Pay w październiku 2019 r. została już wdrożona w Hiszpanii, więc jej pojawienie się na kolejnych rynkach jest kwestią czasu.
Lidl w Polsce
Nie ma wątpliwości, że Lidl przez technologie chce się stać największym supermarketem w Polsce. Po 18 latach od wejścia do Polski w sieci niemieckiej marki znajduje się już 710 sklepów. Nadal jednak wygląda to ubogo przy 3 000 dyskontów pod marką Biedronka portugalskiego Jeronimo Martins. Takimi właśnie akcjami Niemcy z pewnością chcą gonić wielkiego rywala.