w ,

WTFWTF

Wojewódzki nie wytrzymał. Jego wpis był krótki. „Tak mnie wk….. ta reklama…”

Kuba Wojewódzki, znany z ciętego języka showman TVN, niespodziewanie włączył się do trwającej od dawna wojny dyskontów – Biedronki i Lidla. Opublikował wpis zawierający wulgarne słowo.

wojewódzki lidl biedronka
Fot. Depositphotos; Fryta 73 from Strzegom (Wikimedia Commons account: Fryta73) - Kuba Wojewódzki

Wojna najpopularniejszych w Polsce dyskontów wkroczyła na nowy poziom. Ostatnia wypowiedź Kuby Wojewódzkiego na temat kampanii reklamowej Lidla wywołała prawdziwą burzę w mediach społecznościowych. Właściciel sieci zyskał tym samym szeroki rozgłos, ale raczej nie taki, na jakim mu zależało.

Król TVN-u uderza w Lidla. Padło jedno wulgarne słowo

Środowe oświadczenie Kuby Wojewódzkiego na Facebooku spadło jak grom z jasnego nieba. – Tak mnie wk…wia ta reklama Lidla, że dziś po raz pierwszy poszedłem do Biedronki – napisał celebryta, nie przebierając w słowach. Ta krótka, ale dosadna wypowiedź błyskawicznie zyskała popularność, przypominając wszystkim o trwającej od lat reklamowej przepychance między gigantami branży dyskontowej.

Wojewódzki, znany dotychczas z żartobliwego dystansu do zakupów w sieciach dyskontowych, tym razem nie pozostawił złudzeń co do swoich preferencji. Jego niespodziewana deklaracja o wizycie w Biedronce, dotychczas obiekcie jego kąśliwych uwag, może świadczyć o głębokim rozczarowaniu strategią reklamową Lidla.

Intensywna kampania reklamowa Lidla, bezpośrednio atakująca konkurencję, wydaje się przynosić skutki odmienne od zamierzonych. Początkowo ekscytująca dla konsumentów strategia bezpośrednich porównań, nowatorska na polskim rynku, z biegiem czasu stała się źródłem irytacji dla wielu odbiorców.

Reakcja Wojewódzkiego może być symptomem szerszego zjawiska – zmęczenia agresywnym marketingiem wśród polskich konsumentów. Paradoksalnie, zamiast przyciągać klientów, niektóre reklamy mogą ich skutecznie zniechęcać, popychając ich prosto w ramiona konkurencji.

Fakt, że nawet osoby związane z branżą medialną otwarcie krytykują reklamy emitowane w ich macierzystych stacjach, świadczy o skali problemu. Jedna z internautek w żartobliwy sposób odniosła się do wpisu celebryty. – Mimo tego, że to tak daleko i trzeba iść i iść? – napisała pod wpisem króla TVN-u. Ten również w żartach odpisał, że kupił sobie… własną Biedronkę.

konwencja polska 2050

Hołownia stawia Tuskowi ultimatum. „Jeżeli myśli, że odpuścimy, to się grubo myli”

xanax bez recepty cena

W aptekach zaczyna brakować niektórych leków. Eksperci ostrzegają przed kryzysem