Dokonując transakcji w sklepie Ryłko, zwrot zakupionego towaru nie nastręcza żadnych problemów. Ten popularny w Polsce sklep z butami, galanterią skórzaną i różnego rodzaju akcesoriami pozwala na oddanie rzeczy kupionych zarówno w sklepach internetowych, jak i stacjonarnych.
Ryłko. Zwrot w sklepie stacjonarnym. Jak dokonać zwrotu?
Jeśli rzecz, którą chcemy oddać, kupiliśmy w jednym ze sklepów stacjonarnych Ryłko, mamy na to 30 dni (liczone od daty zakupu). Zwrot jest w takim przypadku możliwy w dowolnej placówce znajdującej się na terenie Polski (wyjątek stanowią salony outletowe). Należy tylko pamiętać, aby oddawane rzeczy nie nosiły śladów użytkowania.
Co trzeba mieć ze sobą oprócz niechcianych towarów zakupionych w Ryłko? Zwrot zostanie przyjęty tylko w przypadku posiadania dowodu zakupu w postaci paragonu lub faktury. Istotnym faktem jest to, że zwrot środków za oddawane rzeczy zostanie dokonany jedynie na kartę podarunkową.
Zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym Ryłko – warunki
Towary zakupione w sklepie online mamy możliwość oddania w ciągu 30 dni (liczone od dnia dostarczenia przesyłki). Warunkiem koniecznym do dokonania zwrotu jest załączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego formularza zwrotu oraz dokumentu, który potwierdza zakup. Towar, który oddajemy nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Dobrze również, aby znajdował się w oryginalnym opakowaniu producenta.
Po jakim czasie Ryłko zwróci pieniądze za odesłane rzeczy? Na zwrot środków sklep ma maksymalnie 14 dni roboczych (liczonych od dnia przyjęcia przesyłki). Kwota zostanie oddana w takiej formie, w jakiej płaciliśmy za nasze zamówienie.
W jaki sposób możemy dokonać zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym Ryłko? Mamy na to trzy opcje – oddać go w dowolnej placówce stacjonarnej znajdującej się na terenie Polski (wyjątek stanowią salony outletowe), odesłać paczkę za pośrednictwem kuriera DPD lub nadać ją w paczkomacie InPost.
Kurier DPD – jak odesłać paczkę?
W przypadku, gdy zdecydujemy się na oddanie niechcianych rzeczy za pośrednictwem kuriera DPD, musimy wykonać następujące kroki. Pierwszym z nich jest wejście na stronę internetową Ryłko i zgłoszenie zwrotu poprzez specjalny formularz.
Po jego wypełnieniu należy zamieścić w paczce z towarem kartkę z napisem „ZWROT DO ZAMÓWIENIA (numer zamówienia)”. Po tych czynnościach pozostaje już tylko czekać na kuriera, który w ciągu 48 godzin zgłosi się do nas po przesyłkę. Nie musimy drukować żadnych etykiet – pracownik DPD będzie miał przy sobie gotowy list przewozowy.
Ryłko zwrot do Paczkomatu InPost
Gdy chcemy skorzystać z opcji zwrotu InPost, musimy udać się na stronę internetową Ryłko, kliknąć opcję „ZGŁOŚ ZWROT PACZKOMAT INPOST” oraz uzupełnić dostępny tam formularz. Identycznie, jak w przypadku opcji kuriera DPD, piszemy na kartce „ZWROT DO ZAMÓWIENIA (numer zamówienia)” i wkładamy ją do przesyłki.
W ciągu 30 minut od zgłoszenia zwrotu otrzymamy kod do nadania paczki. Zostanie on wysłany SMS-em, mailem lub też będziemy mogli go pobrać z aplikacji InPost. Od chwili otrzymania kodu mamy 72 godziny na nadanie przesyłki w najbliższym paczkomacie.