Credit Agricole podjęło poważną decyzję. W jednej z placówek wprowadzono obsługę bezgotówkową. Klienci będą mogli jednak wykonać wpłat i wypłat samodzielnie w strefie samoobsługowej – we wpłatomatach i bankomatach.
Credit Agricole wprowadza zmiany dla wielu klientów
Pierwszy w swojej sieci oddział bez obsługi gotówkowej został właśnie uruchomiony. W placówce nie ma kas, za to doradcy mają więcej czasu na rozmowę z klientem i przygotowanie dla niego najlepszej oferty.
– To kolejny etap budowania nowoczesnej bankowości w Polsce i odpowiedź na zmiany w sposobie korzystania z finansów przez klientów banków. Coraz więcej osób aktywnie korzysta z bezgotówkowych form płatności, a proste operacje bankowe wykonuje samodzielnie. Chcemy więc zaoferować wartość, jakiej nie da się przenieść do Internetu, czyli rozmowę twarzą w twarz z doświadczonym doradcą, który potrafi rozpoznać potrzeby klienta i znaleźć dla niego najlepsze rozwiązania – wyjaśnia Damian Ragan, wiceprezes Credit Agricole.
Póki co zmiany dotyczą tylko jednej placówki w Warszawie, ale można spodziewać się, że w innych miastach bank wprowadzi podobne zmiany. Mimo bezgotówkowej obsługi, klienci mogą jednak samodzielnie skorzystać z usług w strefie samoobsługowej – we wpłatomatach i bankomatach.
Nowoczesna bankowość to konieczność
Z bankowości elektronicznej aktywnie korzysta niemalże 20 mln ludzi, więc ta zmiana dotyczyć będzie sporej grupy klientów. Klienci mają jednak wciąż opory, by korzystać z nowoczesnych narzędzi, takich jak aplikacje mobilne. Dlatego, w nowej placówce Credit Agricole doradcy zostali wyposażeni w tablety. Dzięki nim pokażą klientom funkcjonalności serwisów i wyjaśnią krok po kroku, jak wykonywać poszczególne operacje.
Placówka bezgotówkowa stanowi kolejną nowość wdrożoną przez Credit Agricole. Bank jest liderem jeśli chodzi o innowacyjne rozwiązania i udogodnienia. W styczniu 2020 r. bank, jako jeden z pierwszych na rynku, uruchomił specjalną aplikację do samodzielnego zakładania rachunków bankowych: CA24 Otwórz Konto.
Seria innowacyjnych rozwiązań
Miesiąc temu bank umożliwił korzystanie z systemów płatności Fitbit Pay i Garmin Pay, dołączając je do uruchomionych wcześniej Apple Pay i Google Pay. Dlatego też Credit Agricole oferuje swoim klientom jeden z największych na rynku wachlarzy płatności mobilnych.
Od stycznia we wszystkich placówkach Credit Agricole i Contact Center banku lepiej mają niesłyszący klienci. Mogą porozumiewać się z obsługą przy pomocy systemu zdalnego tłumaczenia języka migowego Migam.
Źródło: Biuro Prasowe Credit Agricole Bank Polska
Zobacz także:
- Państwowy bank szykuje duże zwolnienia. Ile osób straci pracę?
- Zupełnie nowa usługa w Żabce! Nie będzie trzeba chodzić do banku
- Ogromna kasa dla WOŚP od banku. Niesamowita kwota