Jeśli zmienisz zdanie lub kupisz za dużo, możesz bezterminowo zwrócić zakupiony towar za okazaniem dowodu zakupu lub swojej karty lojalnościowej „DOM” oraz „KLUB PRO Leroy Merlin dla Profesjonalistów”, pod war
Leroy Merlin. Zwroty bez paragonu. Czy są możliwe?
Markety budowlane Leroy Merlin cieszą się w Polsce sporą popularnością i zainteresowaniem klientów. Jednak w życiu bywa różnie i często kupimy coś impulsywnie lub okazuje się, że zakupiony towar nie odpowiada naszym oczekiwaniom. Właściciel marki pomyślał o tym i przewidział różne rozwiązania.
Firma zapewnia możliwość odstąpienia od każdego zakupu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zgodnie z ustawą każdy konsument ma prawo oddać towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Ta zasada obowiązuje również w marketach Leroy Merlin.
Zwrotu zamówienia dokonujemy poprzez formularz odstąpienia od umowy. Wypełniony dokument należy przesłać na stacjonarny adres (Leroy – Merlin Polska sp. z o.o. Dział obsługi Sklepu Internetowego, www.leroymerlin.pl, Łowicka 33, 99-120) albo drogą mailową na adres: e-sklep@leroy-merlin.pl.
Leroy Merlin. Zwrot pieniędzy na kartę. Ile czasu to zajmie?
Leroy Merlin zwraca pieniądze dość szybko, ale nie powinno to trwać dłużej niż dwa tygodnie. Nie ma możliwości oddania towaru bez okazania dowodu zakupu, czyli paragonu lub faktury. Towar, który chcemy oddać, nie może być uszkodzony. Ma być w takim stanie, w jakim sami chcielibyśmy go kupić.
Warto mieć na uwadze, że towar zamawiany z Leroy Merlin przez internet mamy prawo sprawdzić przy kurierze, który nam go przywiezie. Jeśli opakowanie zostało uszkodzone w trakcie przewozu lub gdy podejrzewamy, że ktoś zaglądał do paczki, przy kurierze należy sporządzić stosowny protokół szkody.
Pamiętajmy też, że każdy zakup w sklepie internetowym Leroy Merlin można oddać w dowolnym sklepie na terenie całej Polski. Niezbędne będzie również okazanie dowodu zakupu. Warto kserować paragony lub chować je w lodówce, dzięki czemu szybko nie wyblakną.
Leroy Merlin. Zwroty bezterminowe, czyli istotne udogodnienie dla klientów
Marka z doświadczenia wie, że klienci często kupują sporo rzeczy na raz. Wyszła więc z ofertą bezterminowych zwrotów. Leroy Merlin od pewnego czasu oferuje swoim klientom bezterminowe zwroty w każdym sklepie w Polsce. Nie ma też znaczenia, czy towar został zamówiony przez internet, czy też kupiony stacjonarnie.
Oferta bezterminowych zwrotów jest skierowana nie tylko do posiadaczy zwykłych paragonów z kasy fiskalnej, ale też właścicieli karty lojalnościowej DOM lub KLUB PRO Leroy Merlin dla Profesjonalistów. Druga z kart oferuje dodatkowy dostęp do ofert specjalnych, zwrot towaru bez paragonu i atrakcyjne kupony rabatowe.
Czego nie można zwrócić w Leroy Merlin?
Przedmioty, które mają z góry określony termin ważności, należy zwrócić nie później niż 30 dni przed datą przeznaczenia do użytku, którą łatwo znaleźć na opakowaniu. Market ma jednak w ofercie towar, którego nie zwrócimy ze względu na jego specyfikę. To między innymi produkty przecenione lub będące częścią ekspozycji.
Nie ma też sensu udawać się do marketu z rzeczami, które Leroy Merlin sprzedaje na wagę lub tych, które robione są specjalne na nasze zamówienie i zgodnie z podaną specyfikacją (np. wymiary). Nie oddamy też roślin i wielu innych rzeczy.