w ,

JESTEM ZŁY!JESTEM ZŁY! WTFWTF HAHAHA!HAHAHA!

Obrzydliwe odkrycie w pociągu PKP Intercity. „Nikomu nie życzę takiej podróży”

Niecodziennego odkrycia dokonała Pani Kaja podróżująca pociągiem PKP Intercity wraz ze swoim chłopakiem. Sprawę zgłosiła między innymi do sanepidu.

pkp intercity pluskwy odkrycie fotele brud
Pani Kaja Frątczak zgodziła się na pokazanie naszym czytelnikom zdjęć swojego odkrycia. Fot. Facebook / Kaja Wiktoria Frątczak

To miała być zwykła i przyjemna podróż z Poznania do Gdańska. Okazało się jednak, że wraz z Panią Kają i jej chłopakiem jechali również inni pasażerowie. Ukryci byli pomiędzy siedzeniami. Podróżna zgłosiła sprawę zarówno do przewoźnika, jak i sanepidu.

Obrzydliwe odkrycie w pociągu. „Było ich mnóstwo”

Pani Kaja wraz ze swoim chłopakiem liczyła na miłą podróż. Wybrali się z Poznania do Gdańska pociągiem PKP Intercity. To, co odkryli w swoim przedziale, wzbudza prawdziwe obrzydzenie. Okazało się, że wraz z parą jadą też odrażający pasażerowie na gapę.

– Jechaliśmy wraz z chłopakiem koleją PKP Intercity z Poznania do Gdańska. W trakcie podróży na siedzenia zaczęły wychodzić małe, owalne, czerwono-brązowe owady. Jak się potem okazało, znajdowały się one dosłownie w każdym łączeniu między fotelami, a także w szczelinach między zagłówkami czy podłokietnikami – napisała podróżna Kaja na swoim Facebooku.

W poście podróżna zamieściła również zdjęcia i filmy dokumentujące to odkrycie. Zgłosiła ten fakt do obsługi konduktorskiej, która – zdaniem Pani Kai – niezbyt zainteresowała się sprawą.

Było ich mnóstwo w postaci jaj, jak i dorosłych owadów. Dwukrotnie takie owady chodziły również po moim ciele. Jak się niestety okazało, były to pluskwy. Sytuacja została zgłoszona do Pani konduktor, jednakże jej reakcja nie była taka, jakiej oczekiwaliśmy. Szanowna Pani po usłyszeniu, co znajduje się w przedziale, zapytała, czy mam może tego owada przy sobie, żeby pokazać jej, że to faktycznie pluskwa – relacjonuje dziewczyna.

Pani Kaja przestrzega podróżnych. „Nikomu nie życzę…”

Po pewnym czasie Pani przyszła do naszego przedziału i potwierdziła, że są to te owady, a na koniec rozmowy dodała, że radzi nam porządnie się otrzepać przed wejściem do domu – czytamy w poście podróżnej. Jak twierdzi, przewoźnik przyznał, że każdy przedział i wagon są zawsze przed wyjazdem na tory dezynfekowane, szczególnie w okresie epidemii koronawirusa.

Piszę ten post, by nie tylko zwrócić uwagę na problem, ale także by ostrzec przyszłych podróżnych. Jak wiadomo, pozbycie się z domu pluskiew jest ogromnym kłopotem. My po części mieliśmy szczęście, że sami je zauważyliśmy, bo mogliśmy zacząć działać już przed samym wejściem do mieszkania i zrobić wszystko, by uniknąć w razie wniesienia owadów do domu – pisze podróżna.

Pani Kaja zgłosiła zdarzenie do przewoźnika, ale też do sanepidu. Przyszłym podróżnym z kolei radzi, aby bardzo dokładnie sprawdzali siedzenia w wagonach. To nie pierwszy przypadek, gdy pasażerowie widzieli robactwo w wagonach. Pisały o tym wiele razy media już kilka lat temu. Problem niestety powraca.

Naprawdę przestrzegam, sprawdzajcie swoje siedzenia, bo nikomu nie życzę takiej podróży do domu – czytamy na Facebooku. Jak czytamy na Twitterze PKP Intercity, przewoźnikowi jest przykro w związku z zaistniałą sytuacją. „Przepraszamy za tę sytuację. Wagon został wysłany do czyszczenia i dezynfekcji.”

Oficjalne stanowisko PKP Intercity (nadesłane)

Przypadki insektów w pociągach PKP Intercity są incydentalne. Czystość składów jest na bieżąco kontrolowana. Wykonywane czyszczenia i sprzątania eliminują potencjalne czynniki mogące mieć wpływ na możliwość pojawiania się w pociągach insektów. Natomiast w przypadku pojawienia się jakiegokolwiek rodzaju insektów niezwłocznie zlecane są usługi dezynsekcji, wykonywane przez specjalistyczne firmy. Podobnie było w przypadku opisanym w artykule, wagon został niezwłocznie wyłączony i skierowany do dezynsekcji.

Właściwy stan sanitarny pociągów PKP Intercity zapewnia regularne czyszczenie, które jest wykonywane stacjonarnie, tj. na stacjach końcowych i zwrotnych. Każdy pociąg, niezależnie od kategorii, co najmniej raz w ciągu doby przechodzi czyszczenie codzienne. Jego zakres obejmuje niemal wszystkie elementy wyposażenia wewnętrznego. Jednocześnie każdy skład co kilkanaście dni przechodzi czyszczenie okresowe o najszerszym zakresie.

Obejmuje ono wówczas wszystkie elementy wagonu, także pudło wagonowe z zewnątrz oraz sufity wewnątrz. Niezależnie od opisanych powyżej zasad utrzymania taboru w czystości, po otrzymaniu ostatniego zgłoszenia, zarządzono przeprowadzenie dodatkowej inspekcji całego posiadanego przez PKP Intercity S.A. taboru pod kątem występowania insektów.

Każdy pasażer ma prawo i możliwość złożenia reklamacji. Taki wniosek można złożyć w jednej z wyznaczonych do tego kas biletowych, znajdujących się na największych stacjach w kraju, za pośrednictwem poczty lub formularza na stronie intercity.pl. Reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie, w terminie do 30 dni.

Pasażer powinien zawrzeć w niej dane osobowe, dołączyć bilet oraz opisać zdarzenie. Odpowiednie formularze i więcej informacji na temat reklamacji można znaleźć na stronie internetowej PKP Intercity.

Źródło: Facebook

nowy rok szkolny znp strajk nauczycieli tabela wynagrodzeń 2022 brak nauczycieli wolne etaty

Dramatyczne wieści dla wszystkich rodziców. „To jest po prostu niegodziwe”

nowe obostrzenia od 1 grudnia omicron

Rząd w strachu! Od 1 grudnia nowy pakiet obostrzeń. „Trzeba działać bardzo pilnie”