Sklepy Żabka mają w ostatnich dniach problem zwiazany z batonikami. Okazało się, że znaleziono w nich kawałki szkła. Jeśli więc macie je w swoich domach, lepiej od razu wyrzucić je do kosza. W innym wypadku może się to odbić na zdrowiu.
Żabka apeluje do klientów. W trosce o zdrowie i życie konsumentów
W sklepie sieci Żabka można było kupić batonik, którego zjedzenie mogło źle skończyć się dla zdrowia, a może nawet życia. Znaleziono w nich bowiem kawałki szkła. Sklep podjął natychmiastowe działania w celu ochrony swoich konsumentów przed zagrożeniem.
Czy może skończyć się zjedzenie szkła? Tego raczej nikomu tłumaczyć nie trzeba. Problem jednak w tym, że wspomniane słodycze były bardzo popularne i chętnie kupowane. O potencjalnym niebezpiecznym składniku batoników Żabka została poinformowana bezpośrednio przez ich producenta – firmę Bakkaland.
Z półek zniknęła już wybrana partia batoników BA! 5 orzechów 5g o numerze 0002330006. Można go było nabyć tylko w niektórych placówkach Żabki. Ale GIS wspomina również o innych słodyczach takich jak Vitanella i YEMGO. Sieć sklepów opublikowała już oficjalny komunikat w tej sprawie, podobnie jak Główny Inspektorat Sanitarny.
– Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany przez Bakalland S.A. o prowadzonym przez tę firmę wycofaniu wskazanych poniżej partii batonów marki Vitanella, BA! i YEMGO ze względu na zanieczyszczenie fragmentami szkła surowca wykorzystanego do ich produkcji – czytamy.
Oficjalny komunikat. „Apelujemy do wszystkich Klientów…”
W związku z informacją otrzymaną od dostawcy Bakalland S.A. dotyczącą podejrzenia zanieczyszczenia fragmentami szkła surowca wykorzystanego do produkcji asortymentu: BATON BA! ZBOŻOWY 5 ORZECHÓW 40G, podjęto decyzję o wycofaniu ze sprzedaży towaru o numerze partii 0002330006 , która została dostarczona do wybranych sklepów sieci Żabka.
Apelujemy do wszystkich Klientów, którzy zakupili powyższe produkty o ich nie spożywanie i wyrzucenie lub zwrócenie zakupionego towaru. Spożycie wskazanej partii produktu może zagrażać zdrowiu.

Zwrotu należy dokonać w sklepie Żabka, w którym dokonano zakupu, a za przyniesiony produkt otrzymają Państwo zwrot pieniędzy w kwocie ceny zakupu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogą wynikać w związku z zaistniałą sytuacją.
Działanie Żabka Polska podyktowane jest troską o bezpieczeństwo Konsumentów i najwyższą jakość oferowanych produktów.
Źródło: Biuro prasowe / Żabka