Robert Lewandowski – gwiazda reprezentacji Polski i Bayernu Monachium wypuściła na rynek… własną kawę. RL9, bo tak się nazywa, trafiła już do sprzedaży w marketach sieci Kaufland.
Kawa sygnowana przez Roberta Lewandowskiego
Produkt jest dostępny w kilku wariantach i różnych opakowaniach. Do wyboru mamy crème, espresso i gold w czarnych i białych opakowaniach (słoiki 200 g, opakowania 250 g i 1 kg). Produkt najpierw trafił na domowy rynek Kauflandu, Niemcy, a następnie do Polski.

Nie mamy żadnej pewności, że Robert Lewandowski testował jakość reklamowanego przez niego produktu. Jeśli jednak chcecie spróbować sygnowanej przez „Lewego” kawy, to macie szczęście. Do 22 stycznia w Kauflandzie trwa promocja, w ramach której opakowanie 250 gram kosztuje 12,99 zł.
Nie wiemy czy kawa okaże się sukcesem, ale jest to dość prawdopodobne. Konsumenci często podejmują decyzje przed sklepową półką i na podstawie sympatii do znanych osób.
Co jeszcze reklamuje Robert Lewandowski?
To kolejny krok w stronę rozwijania marki RL9. Piłkarza można już spotkać m.in. na przyborach szkolnych, a jego wizerunkiem posługują się m.in. Head & Shoulders, Oshee czy Huawei. W przeszłości reklamował także Gillette.
Piłkarz Bayernu Monachium wiele z zarobionych pieniędzy przeznacza na inwestycje. Do najbardziej medialnych należą obiekty rekreacyjne na Mazurach, dom mediowy RL Media czy restauracja na terenie Browarów Warszawskich, której otwarcie planowane jest na jesień tego roku.